Retourneren

Retourneren

Is het artikel toch niet helemaal zoals je verwacht had? Geen probleem. Je kunt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst naar ons retour sturen.

Retour-stap-1

Pakketje voorbereiden

Stop de artikelen in de originele verpakking met de pakbon. Sluit de doos en plak de retoursticker op de buitenkant.

Retour-stap-2

Breng het pakket naar DHL

Geef het pakketje af bij een DHL Servicepoint bij jou in de buurt. Je ontvangt een verzendbewijs van de medewerker.

Verwerking

DHL brengt jouw pakketje terug naar ons magazijn en wij ontvangen en verwerken jouw retour binnen 10 werkdagen.

Retour-stap-4

Gelukt!

Je wordt op de hoogte gehouden. Wij sturen je een bevestiging per e-mail zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over retourneren. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Mag ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat mag. Als je het artikel binnen 30 dagen na ontvangst retour stuurt, storten wij het bedrag terug op jouw rekening. Het artikel moet wel aan een paar voorwaarden voldoen:

Het artikel zit in de originele verpakking.
Alle labels zitten nog bevestigd aan/op het artikel.
Het artikel is onbeschadigd, ongebruikt en ongewassen.
Zorg voor een degelijke omverpakking om de originele verpakking, zodat
de originele verpakking zo ongeschonden mogelijk bij Walra aankomt. Je kunt hier het beste de verpakking voor gebruiken waarin je artikel is geleverd.
Retourneer je een volledige bestelling en heb je een give-away van ons ontvangen? Dan moet ook de give-away worden geretourneerd.

Hoe stuur ik mijn artikel retour?
Je kunt je artikel binnen 30 dagen nadat je het ontvangen hebt retour sturen. In de doos zit een DHL-retoursticker een pakbon welke als retourformulier kan worden gebruikt. Zorg ervoor dat je je adres, ordernummer en e-mailadres duidelijk invult. Doe het artikel, pakbon met retourinformatie in de doos, maak het dicht en plak de retoursticker erop.
Breng het pakket naar een DHL-service punt. Je kan het dichtstbijzijnde punt vinden op https://www.dhlparcel.nl/consument/dhl-servicepoints

Ben je de retoursticker of pakbon kwijt?
Neem dan contact op met onze klantenservice via info@walra.nl of 040-3095506. Wij maken dan een nieuw DHL-retoursticker voor je aan en sturen deze digitaal terug.

Wat is het retouradres?
Retourneren kan kosteloos via een DHL-Retoursticker. Om een DHL-retoursticker te ontvangen kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Het retouradres is (let op: zonder DHL-retoursticker aangeleverd door Walra kunnen wij de retourkosten niet voor onze rekening nemen);

Promese Logistics
Flight Forum 2500
5657 DZ Eindhoven

Betaal ik ook verzendkosten van een retour?
Nee, je betaalt geen verzendkosten. Ook niet bij een sale artikel.

Krijg ik ook mijn geld terug bij een Sale artikel?
Ja, ook dan krijg je gewoon je geld terug.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg?
Dit duurt maximaal 14 dagen. je krijgt het bedrag automatisch teruggestort op de rekening waarmee je ook betaald hebt. Heb je gekozen voor AfterPay? Dan betaal je alleen voor het behouden deel van je bestelling.

Kan ik een artikel ook ruilen?
Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen. Wil je graag een nieuw artikel? Dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop en het andere artikel retourneren.

Retourneren vanwege herroepingsrecht, kan dat?
Ja, dat kan. ja dat kan wij geven 30 dagen de tijd om artikelen te retourneren, waarbij je het recht hebt de bestelling terug te sturen zonder opgave van redenen. Je kunt hiervoor gebruik maken van het pakbon/retourformulier dat is meegeleverd bij je bestelling.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang €5,- korting.

*Deze korting is niet te combineren met afgeprijsde items.
Toestemming*