- Home
- Veelgestelde vragen en antwoorden
Bestellingen
Zodra je een bestelling bij ons geplaatst hebt, gaan we gelijk voor je aan de slag. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over het bestellen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.
Verzending
Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail vind je een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen. Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bezorging en de status van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.
Betaalmethoden
Bij Walra kun je kiezen voor diverse betaalmethoden, allemaal even veilig in gebruik via payment provider Mollie. Er is keuze uit: iDEAL, achteraf betalen met Klarna, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, Apple Pay, Visa en een Walra cadeaucode.
Retourneren
Is het artikel toch niet helemaal zoals je verwacht had? Geen probleem. Je kunt het artikel binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons retour sturen. Je moet hiervoor een retourlabel aanmaken: klik hier voor jouw retourlabel.
Garantie & Klachten
Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over garantie en klachten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.
Verkooppunten
Walra producten vind je niet alleen op walra.com, maar ook bij de betere winkels bij jou in de buurt, namelijk:
Beterbed, Fonq, Leenbakker, Smulderstextiel, Wehkamp en andere detailhandelaren.
(voorraden en assortiment afhankelijk van verkooppunt)
Contactgegevens
Staat je vraag er hierboven niet tussen? Neem dan contact op met onze Klantenservice via onderstaande gegevens óf vul het onderstaande contactformulier in.
Telefoon: +31 (0)40 309 55 06
WhatsApp: +31 (0)40 309 55 06
Email: info@walra.nl
Openingstijden:
Maandag: 8:30 – 17:00 uur
Dinsdag: 8:30 – 17:00 uur
Woensdag: 8:30 – 17:00 uur
Donderdag: 8:30 – 17:00 uur
Vrijdag 8:30 – 16:00 uur