Garantie en klachten

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over garantie en klachten. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Heb ik garantie op mijn artikelen?
Ja, je hebt garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. We hebben een garantietermijn van 1 jaar.

Klacht over een product bij ontvangst?
Is je artikel bij levering beschadigd? Dan kun je het artikel direct retourneren, zodat wij het artikel kunnen ruilen of je geld terug storten. Geef dit aan op het retourformulier.

Klacht over een product bij gebruik?
Wij steven ernaar dat al onze producten van hoogwaardige kwaliteit zijn. Soms kan het helaas voorkomen dat het product na gebruik gebreken vertoont. In deze situatie vragen wij je contact op te nemen met onze Customer Service via info@walra.nl of 040 – 238 0 306. Wij nemen de klacht direct in behandeling en zoeken samen met jou naar een passende oplossing.

Klacht over onze service?
Goede service is voor ons vanzelfsprekend. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, zodat we het samen op kunnen lossen. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken. Na ontvangst van de klacht zullen we binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Ben je het niet eens met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Natuurlijk doen we er alles aan om dat te voorkomen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
De algemene voorwaarden vind je hier.