Bezorgen en status bestelling

Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail vind je een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bezorging en de status van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Wat is de levertijd?
Wegens drukte kan de bezorging van je bestelling langer duren dan dat je van ons gewend bent. Op dit moment kunnen we nu niet garanderen dat wanneer je voor 15:00 uur besteld je bestelling de volgende werkdag in huis is. Excuses voor het ongemak.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Onze prioriteit gaat er naar uit om de zending zoals afgesproken de volgende dag te leveren via onze partner DHL. Het kan gebeuren dat we een andere vervoerder inschakelen, mocht dit noodzakelijk zijn om je pakketje op tijd te leveren.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op moment van bezorgen?
De vervoerder laat een niet-thuis bericht achter en komt de volgende dag terug. Je hebt dan ook zelf de mogelijkheid om online een ander bezorgmoment te kiezen of aan te geven dat je het wilt ophalen bij een pick-up point.

Hoe weet ik waar mijn bestelling is?
Zodra je bestelling onderweg is, krijg je automatisch een mailtje van ons. In deze e-mail vind je ook een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen.