Bestellen en betalen

Zodra je een bestelling bij ons geplaatst hebt, gaan we gelijk voor je aan de slag.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen en betalen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Wat is de levertijd?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 16 uur betaald zijn, heb je de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend? Dan moet je iets meer geduld hebben, want dan heb je je bestelling op dinsdag in huis. In Nederland en België geldt dezelfde levertijd.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker. Zodra de bestelling bij ons binnen is, gaan we voor je aan de slag en ontvang je automatisch een mailtje van ons.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, zodra de order is betaald gaat onze logistieke verwerking van start. Hierdoor is het niet mogelijk om de order te annuleren of te wijzigen. Uiteraard kunnen de artikelen wel geretourneerd worden.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan met AfterPay.

Betaal ik ook verzendkosten?
Vanaf een order van 35€ komen de verzendkosten voor onze rekening.
Mocht je toch lager uitkomen, betaal je 3,95€ verzendkosten.

Betaal ik ook verzendkosten van een retour?
Nee, de verzendkosten komen voor onze rekening. Je kunt gebruik maken van de retoursticker die wordt meegeleverd bij je bestelling.

Ben je de sticker kwijt of zat deze niet bij je bestelling? Neem dan contact op met onze customer service via info@walra.nl of 040 238 03 06
Dan sturen we jou een nieuw verzendlabel toe per e-mail.

Het adres dat op het verzendlabel staat is:

Walra Retouren
Adriaan Mulderweg 4 ‑ 10
5657 EM Eindhoven

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook online bestellen?
Op dit moment bezorgen wij alleen in Nederland en België.