Bestellen en betalen

Zodra je een bestelling bij ons geplaatst hebt, gaan we gelijk voor je aan de slag.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bestellen en betalen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Wat is de levertijd?
Alle bestellingen die op werkdagen voor 23.45 uur betaald zijn, heb je de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend? Dan moet je iets meer geduld hebben, want dan heb je je bestelling op dinsdag in huis. In Nederland en België geldt dezelfde levertijd.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker. Zodra de bestelling bij ons binnen is, gaan we voor je aan de slag en ontvang je automatisch een mailtje van ons.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee, zodra de order is betaald gaat onze logistieke verwerking van start. Hierdoor is het niet mogelijk om de order te annuleren of te wijzigen. Uiteraard kunnen de artikelen wel geretourneerd worden.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, dat kan met AfterPay.

Betaal ik ook verzendkosten?
Nee, de verzendkosten komen voor onze rekening.

Betaal ik ook verzendkosten van een retour?
Nee, de verzendkosten komen voor onze rekening. Je kunt gebruik maken van de retoursticker die wordt meegeleverd bij je bestelling. Ben je de sticker kwijt of zat deze niet bij je bestelling? Dan kan je gebruik maken van ons antwoordnummer:

Walra Retouren
Antwoordnummer 11144
5600 VC Eindhoven

Ik woon in het buitenland. Kan ik ook online bestellen?
Op dit moment bezorgen wij alleen in Nederland en België.